بازی حکم آنلاین سوبرا

جهت ورود به سایت بازی حکم آنلاین سوبرا کلیک کنید

درگاه پرداخت مستقیم | واریز جوایز در کمتر از ۲۴ ساعت

تا ۳۰۰ % شارژ هدیه

ورود به سایت

بازی حکم و شلم آنلاین سوبرا

بازی حکم آنلاین سوبرا

بازی حکم آنلاین سوبرا

بازی حکم آنلاین سوبرا,سایت حکم آنلاین سوبرا,سایت بازی حکم آنلاین,حکم آنلاین شرطی سوبرا,بازی shelem انلاین اندروید سوبرا,سوبرا موبایل,بازی انلاین پاسور حکم سوبرا,دانلود رایگان بازی شلم,بازی آنلاین شلم با جوکر

برای ورود به سایت شرط بندی اینجا کلیک کنید

بازی‌های پاسور شرطی و حکم شرطی آنلاین سوبرا

در اغلب قمارخانه‌ها بازی‌هایی با دستگاهی به نام اسلات ماشین یا بازی‌های بر اساس شانس دیگری مثل: رولت ترفند با کارت وجود دارد. بازی‌های دیگری که بر اساس ترفند‌ها و توانایی‌های ذهنی انجام می‌شوند نیز موجود هستند: پوکر و بلک‌جک اما تمام این بازی‌ها باکارات اساس قوانین احتمالات ساختاری دارند که موجب می‌شود صاحب خانه یعنی قمارخانه در تمام زمان برندهٔ کلی باشد.

با استفاده از این‌گونه قوانین معمولاً قمارخانه‌ها فرمولی برای محاسبه امتیاز بازیکنان در قمارخانه دارند. هر چه زمان بیشتری و پول بیشتری در قمارخانه صرف کنند، اصطلاحاً امتیاز بیشتری کسب می‌کنند و می‌توانند از این امتیازات برای دریافت نوشیدنی و یا اقامت رایگان درهتل قمارخانه و … بهره ببرند.

برای ورود به پيش بينی فوتبال بت فا کليک کنيد : http://qnnqinfo.gq/

معرفی حکم شرطی آنلاین سوبرا

درحکم شرطی، معمولا قبل از هر بازی، بازیکنان توافق می کنند، در بازی از چه حکم هایی استفاده کنندو از چه حکمی استفاده نکنند. مثلا ازحكم هاي سرس،نرس،و تك نرس  استفاده شود یا خیر؟ آیا این حکم ها کوتی دارند یا نه؟ یکی از موارد مهم در حکم شرطی آنلاین،این است که در صورت نداشتن خال حکم، می توانید برگ حریف را کات یا ببرید و دست را به سمت خود برگردانید.

 حکم شرطی و حکم آنلاین سوبرا سرس

یکی از حکم هایی که در حکم شرطی، مهم است، حکم سرس می باشد، در این حکم، برگ هایی که بزرگ باشند، مهم تر از بقیه هستند و تیمی که دارای دست بالاتری از برگ های پاسور شرطی باشد، می تواند دست را جمع کند. در حکم سرس، با ارزش ترین برگ ها،تك، شاه، بي بي، سرباز، 10 مي باشند.یکی از نکات مهم در حکم سرس، نداشتن برش است، یعنی اگر شما خال حکم را نداشتید،نمی توانید برگ دیگری بیاورید و اگر بیاورید، امتیاز شما صفر لحاظ می شود.

حکم و شلم آنلاین

سوبرا مجموعه ایست متنوع از بازی های فکری آنلاین که نسخه دسکتاپ آن سالها مورد استفاده کاربران بوده است. شما می توانید با بازیکنان حرفه ای از سراسر جهان آشنا شوید، آنها را به لیست دوستان خود اضافه کنید و با آنها گپ بزنید. با امکانات ویژه سوبرا لذت یک بازی واقعی را در دنیای مجازی تجربه خواهید کرد. پس به جمع صدها هزار نفر کاربر سوبرا بپیوندید.

بازی های فعال در سوبرا :

– حکم آنلاین : بازی چهار نفره و دو نفره با قابلیت فعال کردن قانون سرس نرس و امکان بازی در حالت های ۳ و ۵ و ۷ دستی

حکم آنلاین,حکم آنلاین شرطی,حکم آنلاین برای کامپیوتر,حکم آنلاین تحت وب,حکم آنلاین اندروید,حکم آنلاین رایگان,حکم آنلاین 4 نفره,حکم آنلاین برای اندروید,حکم آنلاین سوبرا,حکم آنلاین برای Ios و اندروید,سایت حکم آنلاین شرطی

معرفی سوبرا

سوبرا مجموعه ایست متنوع از بازی های فکری آنلاین که نسخه دسکتاپ آن سالها مورد استفاده کاربران بوده است. پیشتاز بودن سوبرا باعث شده بسیاری از ایده ها و طرح های آن به یک استاندارد تبدیل شده و مورد استفاده سایر توسعه دهندگان قرار گیرد. در سوبرا می توانید بازی های حکم، شلم، بیدل، تخته نرد، چهار برگ و بسیاری بازی های دیگر را به صورت آنلاین و با سرعت بالا بازی کنید. شما می توانید با بازیکنان حرفه ای از سراسر جهان آشنا شوید، آنها را به لیست دوستان خود اضافه کنید و با آنها گپ بزنید. با امکانات ویژه سوبرا لذت یک بازی واقعی را در دنیای مجازی تجربه خواهید کرد. پس به جمع صدها هزار نفر کاربر سوبرا بپیوندید

برنامه سوبرا برای کامپیوتر(بازیهای حکم.شلم.شطرنج و…به صورت آنلاین)

» :: برنامه سوبرا برای کامپیوتر(بازیهای حکم.شلم.شطرنج و…به صورت آنلاین)

!!!!با 30درصد تخفیف نسبت به قبل!!!!

پس از نصب برنامه به راحتی عضو شوید و آنلاین با رقبا بازی کنید.


معرفی امکانات بازی: – چهار بازی اصیل ایرانی: حکم، شلم، تخته نرد و شطرنج به صورت آنلاین با بازیکنان واقعی- طراحی زیبا و ایرانی با محیط کاملا فارسی- سرور پر قدرت ایرانی با کمترین قطعی – پروفایل اختصاصی، آمار و ارقام، رده بندی، بازبینی بازی ها- تماشای بازی دیگران به صورت زنده- برگزاری تورنمنت های دوره ای همراه با جوایز ارزنده- فهرست دوستان، لیست سیاه، چت خصوصی و سایر امکانات اجتماعیبه زودی بازی های بیشتری به مجموعه افزوده خواهد شد.

توضیحات حکم و شلم آنلاین

سوبرا مجموعه ایست متنوع از بازی های فکری آنلاین که نسخه دسکتاپ آن سالها مورد استفاده کاربران بوده است. شما می توانید با بازیکنان حرفه ای از سراسر جهان آشنا شوید، آنها را به لیست دوستان خود اضافه کنید و با آنها گپ بزنید. با امکانات ویژه سوبرا لذت یک بازی واقعی را در دنیای مجازی تجربه خواهید کرد. پس به جمع صدها هزار نفر کاربر سوبرا بپیوندید.

بازی های فعال در سوبرا :

  • حکم آنلاین: بازی چهار نفره و دو نفره با قابلیت فعال کردن قانون سرس نرس و امکان بازی در حالت های ۳ و ۵ و ۷ دستی
  • شلم آنلاین:‌ بازی چهار نفره‌ و دو نفره در حالت های با جوکر و بی جوکر و امکان بازی به صورت ۳۳۵ امتیازی و ۶۶۵ امتیازی و ۱۱۶۵ امتیازی
  • چهاربرگ آنلاین
  • بیدل آنلاین
  • تخته نرد آنلاین

به زودی بازی های بیشتری به مجموعه اضافه خواهد شد.

لطفا قبل از نصب بازی به موارد زیر توجه کنید :

  • این نرم افزار فقط به صورت محدود شده رایگان است. استفاده نامحدود با پرداخت حق عضویت ناچیز امکان پذیر است.
  • سوبرا هیچ انتقادی در مورد شانس و بر زدن و تاس دهی نمی پذیرد. اگر از باختن بیزارید و در صورت بدشانسی در بازی زود از کوره در می روید اکیدا تقاضا می شود از نصب این اپلیکیشن خودداری کنید.
  • سوبرا هیچ مسئولیتی در قبال مشکلات اینترنت شما ندارد. به خصوص اگر از اینترنت موبایل استفاده می کنید و تحمل اختلالات شبکه را ندارید لطفا از نصب این اپلیکیشن خودداری کنید
web hit counter